woensdag 25 december 2013

Kerstbuzz.

Hoi!
Het is kerstmis, en het zijn wel de 2 mooiste dagen van het jaar.
Ik ga vanavond en morgenavond uit eten met de hele familie, en elk jaar is dat weer gezellig.
In dit stukje zit ook een foto van mijn kerstcadeautjes, en een poster van Ferry. (waar ik heel erg blij mee ben).

Wat heb ik gekregen?
- Een Milka reep. (Jumjum...)
- Een H&M tegoedbon ter waarde van 10 euro. (Ik denk dat ik er een fijne trui van ga kopen).
- Een nieuw magazine genaamd: MoodieZ. (Het is echt een topblad! Ik denk dat ik hem elke maand ga kopen, want ik kan me heel erg vinden in de stukjes die erin staan. Zo denk ik zelf ook een beetje, het is een beetje apart en moeilijk te beschrijven hoe ik denk. Maar ze leggen dat heel mooi uit).
- The Voice Of Holland spel. (Een leuk spel, waar je een app voor nodig hebt. Als de app vindt dat je mooi genoeg zingt, draaien de stoelen zich vanzelf om. Er zit een microfoon en een klein boxje in de doos).
- De nieuw Ferry Doedens poster. (De poster komt uit de Hitkrant, die mijn zusje gekregen heeft. En ik ben er heel blij mee! Hij hangt al mooi op m'n kast!)

Ik heb niet heel veel gekregen, maar dat komt doordat ik gister ook naar de Primark ben geweest. En daar ook veel gekregen heb. Er zou een shoplog van online komen. (ik weet het...). Maar Imovie is bijgewerkt, en ik snap er niks meer van! Maar ik ga het uitzoeken en die shoplog komt vroeg of laat nog een keer online!

Ik wens jullie allemaal een fijne kerst, maar vooral geniet!

Greeeeetzzzz,
Renske

Geen opmerkingen:

Een reactie posten