zondag 29 december 2013

Common White Girl Tag

Ik heb gehoord over de Common White Girl Tag, en heb de vragen bekeken, en eigenlijk vond ik het een hartstikke leuke tag!
Invullen maarrrrr.

Favoriete Starbucks drankje?
Hmmm, dat is niet zo'n moeilijke vraag. Ik kom niet echt vaak bij de Starbucks. :( - En ik ook niet zo heel dol op koffie ben. Maar in Barcelona ben ik naar de Starbucks geweest en toen heb ik een Iced Caffé Mocha gehad. (Jum...). - In Miami en in Key West ben ik ook naar de Starbucks geweest, en daar heb ik heerlijk een Chocolate Chip en een donut opgegeten, geen drankje, maar toch lekker!

Hoelang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?
Ehmmm... Dat is niet eens zo heel lang. (Hangt er natuurlijk wel van af wat ik met m'n haar wil). Maar ik denk dat ik elke ochtend ongeveer een halfuurtje à 3 kwartier voor de spiegel sta!

Hoeveel Selfies maak je op een dag?
Echt héél veel. Nee, grapje. Ik maak nog niet eens elke dag een selfie. (By the way, ik gebruik dat woord ook nooit). - Ik maak gewoon af en toe een selfie, maar het meest foto's met vriendinnen.

Hoeveel Instagram followers en foto's heb je?
361 followers, en 92 berichten.

Zeg je wel eens hardop 'LOL' of 'OMG'?
Haha, nee. Gelukkig niet. Lol, heb ik nooit gezegd, het klinkt zo dom. En de afkorting 'OMG' ook niet. Ik zeg wel eens Oh My God. Maar 'OMG' nee.

Draag je soms meer dan één keer hetzelfde kledingstuk? 
Dat hangt er van af wat dat kledingstuk dat dan is. Broeken draag ik 2 of 3 keer, voordat ze in de was gaan. Jasjes die draag ik meerdere keren, maar T-Shirts maar 1 keer.

Ben je racistisch? 
Nee, totaal niet. Dat durf ik met alle zekerheid van mezelf te zeggen. Ik heb niks tegen buitenlanders, homo's, lesbo's. Nee, nooit gehad, en zal ik ook nooit krijgen!

Hoeveel tweets heb je? 
10.586. Valt best mee, toch?

Instagram, Twitter of Tumblr? 
Hmmm, die is lastig. Ik vergelijk Tumblr meer met WeHeartIt. (Waar ik wel heel vaak op zit). - Ik denk dat ik dan voor WeHeartIt kies, ik hou echt van mooie quotes en mooie pics.

Wat doe je het meest in je vrije tijd? 
Acteren, zingen, filmpjes kijken, maar vooral veel afspreken met vriendinnen! En natuurlijk overal van genieten. ;)

Wie zijn je favoriete Youtubers? 
Met stip op 1: Diana. (D-is-for-dazzle). Ik vind haar echt te gek. Haar filmpjes zijn leuk, ik vind het een leuk meisje, ze koopt leuke dingen. - Ik vind Teske, Mert & Dylan, Rutger Vink en StukTV ook echt heel leuk!

Hoe vaak doe jij je nagels? 
Hmmm, vroeger had ik altijd nagellak op, maar daar ben ik mee gestopt. Ik merk dat ik nagels lakken niet heel leuk vind, maar zo af en toe een kleurtje op je nagels is wel heel leuk! :)

Ben je een shopaholic? 
Ja, dat durf ik van mezelf te zeggen. Ik ben echt verslaafd aan shoppen, vooral kleding! (Joepie!!)

Hoe vaak heb jij 'Mean Girls' gezien? 
Nooit. Wat is dat voor film?

Heb je veel kleren? 
Uh, ja. Heel veel. Maar ik heb alleen niet alles meer aan, omdat er ook veel kleur in m'n kledingkast hangt, en ik niet meer zo'n bloempje ben als vroeger...

Maak je voordat je gaat eten foto's van je eten?
Nee, bijna nooit. Behalve als het gerecht een klein paradijsje op m'n bord is.

Draag je elke dag make-up? 
Jup.

Wat zijn je gemiddelde cijfers op school? 
Tja, ik sta 3 onvoldoendes, maar mijn voldoendes zijn wel hoog. Volgens mij sta ik gemiddeld een 6,7.

Hoe doe je je haar altijd?
Hoe ik mijn haar altijd doe? Dat verschilt nogal. Soms heb ik krullen, (die zijn wel van mezelf), stijl haar, een knotje, een staart of een zijwaartse vlecht.

Zie je er altijd goed uit? 
Nee, ik probeer er altijd wel leuk en goed uit te zien. Maar sommige dagen zijn minder dan andere, maar dat heeft iedereen, toch?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten