vrijdag 17 januari 2014

New: Babyliss Curl Secret & 14.000 things to be happy about.

Hoi!

Ik heb deze week 2 nieuwe dingen kocht namelijk: de Babyliss Curl Secret & het boek: 14.000 things to be happy about.
Ik ben heel erg blij met de nieuwe krultang en het boek. Vooral omdat ik nog geen krultang had, en ik heel veel goeie reacties van andere mensen had gehoord. Ik heb van mezelf krullen, maar niet zulke mooie krullen als wat je krijgt als je met een krultang je haar krult.

Ook heb ik een nieuw boek gekocht, wauw, wat een mooi boek. Ik had deze al heel lang op m'n verlanglijsten staan, en nu heb ik hem eindelijk! Het boekje past echt mij bij, het bestaat uit 700 pagina's, en er staan ongeveer 20 dingen op een bladzijde waar je blij om kan zijn! Superleuk! :)

Hieronder in de afbeeldingen staat het resultaat van mijn eerste keer krullen met de Babyliss Curl Secret! En het boekje.

Er komt nog een review over de krultang en het boekje. (Waarschijnlijk in een video).

Kusjes Renske. :) 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten